Ieder jaar organiseren wij verschillende activiteiten. Hoeveel? Dat hangt af van onze menskracht. Hoe meer vrijwilligers, hoe meer wij kunnen realiseren. Wij zijn daarom altijd op zoek naar mensen die plezier hebben in het bedenken en organiseren van activiteiten.

Onze jaarlijks terugkerende activiteiten:

• De collecte voor Amnesty International in maart
  • De 5 mei actie
  • Write for Rights, op of rond 10 december
  • Kerstverkoop (november-december, de opbrengst gaat naar Amnesty International)

Meedoen?

Als (mede)organisator werk je samen in een klein team dat een bepaalde activiteit organiseert. Zelf een actie op touw zetten vraagt wat meer tijd dan het helpen bij de uitvoering. Aan de andere kant geeft dit ook veel voldoening! Lijkt het jou leuk om samen te werken voor het goede doel? We horen graag van je!

Wil je je aanmelden, of wil je graag meer informatie, stuur dan een mail naar Yvonne Schaap, onze vrijwilligerscoördinator. Zij is te bereiken op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld in je mail je contactgegevens (naam, e-mailadres en telefoonnummer) en beschrijf kort waarom je je graag wilt inzetten voor Amnesty International, en Yvonne neemt snel contact met je op!

5mei19_04.jpg