Vanuit huis / ongeorganiseerd

Fijn dat je je individueel voor mensenrechten wilt inzetten! Dit zijn de mogelijkheden:

1. (Digitaal) schrijven of petities ondertekenen
  2. Doneren (maak mogelijk dat anderen zich inzetten voor mensenrechten)
  3. Flexwerker worden bij landelijke activiteiten van Amnesty International of zelf een activiteit in Leiden organiseren

NB: wil je in Leiden een openbare filmvoorstelling of pubquiz of zoiets organiseren (mogelijkheid 3 hierboven), dan stellen we het op prijs wanneer je met ons daarover contact opneemt. Wellicht helpen we mee publiciteit maken.

En mocht je behoefte hebben aan een klankbord, een ervaren vrijwilliger die zijn of haar licht op je plan laat schijnen, dan kunnen we die mogelijk aanleveren.

Tot slot zijn we graag op de hoogte van wat er lokaal onder de paraplu van Amnesty International gebeurt, want willen voorkomen dat twee (verwante) publieksactiviteiten vlak na elkaar worden georganiseerd.

Succes!

Opmerking vooraf: als je na het zien van de volgende clip gastdocent wilt worden: in Leiden is al minstens tien jaar een goed draaiende mensenrechteneducatiegroep actief. De groep heeft goede contacten met het Leids basis- en middelbaar onderwijs. De laatste jaren zijn we ook werkzaam in het voortgezet beroepsonderwijs. In Leiden is geen behoefte aan solistisch opererende gastdocenten. Wel ben je van harte welkom om het mensenrechteneducatieteam te versterken, als er vacatures zijn!

• Laatste wijziging juli 2017.