Amnesty-Kerstverkoop brengt ruim 1900 euro op

Van 16 november tot en met 20 december 2014 heeft Amnesty International diverse zaterdagen in de bibliotheek in de Nieuwstraat, en diverse zondagen in steeds andere kerken, kerstartikelen verkocht ten bate van Amnesty International.

De opbrengst dit jaar is ruim 200 euro hoger dan vorig jaar: 1975 euro! Alle Leidenaars die iets hebben gekocht bedankt voor hun indirecte bijdrage aan het werk van Amnesty International!

Lees meer...

Kerstverkoop Amnesty International brengt mooi bedrag op

Vanaf eind november 2013 hebben vrijwilligers van Amnesty Leiden zich ingezet voor de verkoop van artikelen uit het ruime assortiment van de winkel van Amnesty International Nederland. Amnesty doet dit om aan geld voor haar onderzoek, campagnes en ondersteuning van mensenrechtenschendingenslachtoffers te komen.

Amnesty neemt geen geld van staten en bedrijven aan en is daarom op financiering door burgers aangewezen: via donaties, legaten en de opbrengst van de verkoop van artikelen.

Lees meer...