Geen Amnesty-boekenmarkt dit jaar

Na 2012 is het ons niet meer gelukt, tot onze teleurstelling en die van het boekenminnend publiek, de traditionele Amnesty boekenmarkt te organiseren.

Geschikte lege kantoor- of winkelruimte is minder makkelijk dan voorheen beschikbaar.

Amnesty Boekenmarkt overweldigend succes

Zaterdag 17 november 2012 is de jaarlijkse Amnesty Boekenmarkt met groot succes afgesloten. Vanwege het grote aantal ingeleverde, kwalitatief goede boeken (plusminus 15000!) opende de boekenmarkt dit jaar zelfs een dag eerder. Van donderdag tot en met zaterdag trokken drommen Leidenaars langs de tafels met uitgestalde boeken in allerhande categorieën.

Door de grote verscheidenheid en lage prijzen was er voor elk wel een boek van zijn of haar smaak. De afwijkende verkooplocatie, de voormalige winkel van Licht en Interieur in de Breestraat, bleek gelukkig geen belemmering.

Boekenmarkt - kraam met bijzondere boeken: verkoop aan de hoogste bieder

Foto's: Myra Albersen

Lees meer...

Hoge opbrengst Amnesty-boekenmarkt 2011

De twintigste editie van de boekenmarkt van Amnesty Leiden, op vrijdag 16 en zaterdag 17 december 2011 in de Tuinzaal van de Burcht, heeft ruim 4.300 euro opgeleverd, de op één na hoogste opbrengst ooit. Alleen vorig jaar werd het succes overtroffen (5.000 euro).

Foto's: Myra Albersen (Amnesty PR)

Lees meer...